Meie aasta reisid 2018

Merylin, sissetuleva turismi projektijuht – Tai

Aastaks 2018 olin vist üks vähestest eestlastest, kes veel Tais ei olnud käinud. Milline viga! Tegin paari nädala jooksul palju asju, mida ma varem teinud ei olnud: näiteks sõin kanajalgu, ööbisin dzunglis lageda taeva all (kardan muide meeletult ämblikke) ja käisin õhtupimeduses merel kalmaare püüdmas (mereande muide ei söö). Ja leidsin ka oma kõige lemmikuma Aasia köögi!

Külastasime kahte saart – Ko Tao ja Ko Pha Ngan –, trippisime paadiga ja ööbisime Khao Sok rahvuspargis ning reis lõpus peesitasime mõne päeva ka Krabil. Tõestust Tai ägedusest annab ilmselt ka see, et olen planeerinud juba selle aasta reisidesse ka mõned Tai saared.  Amazing Thailand indeed.

Kahjuks öisest džunglist ega kalapüügist pimedas ühtegi avaldatavat pilti ei ole, telefoni kaamera pole lihtsalt nii võimas ja ma ei talu uduseid pilte. Aga ma luban, et esimene ja teine pilt on siiski Khao Soki rahvuspargis paadisafaril tehtud! 😀

***

Age, partnersuhete juht – USA lõunaosariigid ehk New Orleansist El Pasosse kõrvalepõikega Mehhikosse

Ameerika Ühendriikides võib reisida lõputult ja eranditult alati on tunne, et paremaks enam minna ei saa. Lõunaosariigid, mis piirnevad Mehhiko lahe ja Mehhiko endaga (antud juhul Lousiana, Texas, New Mexico) pakuvad elamusi nii matkajaile, tehnika- ja ajaloohuvilistele, kui lihtsalt puhkajaile ja muusikasõpradele. Loe Age reisimuljeid edasi siit.

Hele, sissetuleva turismi projektijuht – Let’s Hawaii

Hawaii saared oma valgete liivarandade, vihmavärskete džunglite, uduste mäetippude ja tuksuvate vulkaanidega on üks võimsalt sulnis koht. Kui otsid reisisihti kus hommikul kose all ujuda, päeval džunglis või mägedes matkata ja päikseloojangu ajal ukulele helide saatel niisama uneleda, siis see on SEE koht.

Ja kui Sa ei viitsi enam rannal laiselda või kannad on matkamisest villis, siis lenda helikopteriga või sõida paadiga paika kuhu teed Sind ei vii. Päeva saad lõpetada luau’l, nautides hula-tantsuetendust ja kohalikke võrratuid rahvustoite.

Saared on väga erinevad (igaühele midagi) ja saarte vaheline lennutransport mugav ja kiire aga miskit on ühist – kõikjal saadab Sind müstiline Aloha-vibe mida ei saa kirjeldada vaid peab ise kogema. Kiiret ei ole kuhugi, ümberringi on Suur Sügav Sinine, muusikal on lõhn ja toidul helid.

“Aloha!”… “Tere tulemast, ma armastan sind ja nägemist…” ühe sõnaga on kõik oluline öeldud – kas pole mugav?
PS! lillevanikut ehk lei’d kaelas kanda tundub reisi lõpuks ka täitsa OK mõte 😉

Kädi, toote- ja turundusspetsialist – Kreeka

Minu lemmik pagendus viis seekord oktoobris mandri Kreekasse ja Evia saarele (Euboia) . Sujuva, kuid paduöise Aegeani lennuga (soe söök ja light alks hinnas muide).

Me kõik armastame Kreekat… KUID Kreeka on palju enamat kui vaid suvesihtkoht. Kreeka, see on: termaalveeallikad (supertervendavad), suusakeskused, mägilinnakesed, lumi, aktiivne puhkus, väga head viietärni termaalspaadega hotellid, väga maitsev toit, noori ja elu täis ööd, head veinid, külalislahked ja taktitundelised inimesed, kohalikud traditsioonid, kultuur jpm.

Lähen varsti tagasi!

Liis, reisikonsultant – India, Türgi, Kreeta, Bulgaaria ja Tuneesia

Oma reisiaasta 2018 avasime pere ja sõpradega Indias. Kui kõik rääkisid mulle sellest õuduslugusid, siis mind üllatas see igati positiivselt tõesti midagi erilist ja teistsugust, kõik oli nii ehe ja huvitav. Goa sai rollerite ja autojuhiga täiesti risti räti läbi sõidetud! Rannad imeilusad, head ilmad, soojad õhtud, väga maitsev toit ja meie mõistes üliodav! Ma läheksin sinna kindlasti tagasi 😊

Aprilli lõpus käisin ma oma väljateenitud võidureisil (Kidy Touri parim reisikonsultant 2017) Türgis. See on koht kuhu ma ikka ja jälle võin minna uuesti ja mitu korda aastas! Päike, hea hotell ja palju maitsvat toitu – lihtsalt chill! Türgi on alati kindla peale minek!

Meie hea partner Novatours viis mai kuus oma parimad edasimüüjad Kreetale, kus oli puhkus ja pidu! Nägime imeilusat Koufonsi saart, sinna tegelikult ekskursioone ei tehta kuid see merereis oli vist see, et mulle hakkas Kreeta jälle meeldima 😊 Oli väga kift nädal toredate kolleegidega!

Nagu juba mitmendat suve järjest siis ka sel korral käisime perega patareisid laadimas augustikuu kuumas Bulgaarias. Taaskord ei kahetsenud – lühike lend, hea seltskond ning kebab ja pizza sealsetel tänavatel on minuarust parimad! 😊

Ilmselt olen ma nii rahutu hing, et 2 kuud Eestis veeta ja ma tunnen mingit rahutust, et ma kohe pean ära saama või muidu juhtub minuga ei tea mida. Ja täpselt oktoobri lõpus see tunne tekkiski ja läksime viimase hetke reisiga Tuneesiasse, Djerba saarele. Ilm ei olnud just kõige parem aga tänu sellele on Djerba saar risti põiki läbi sõidetud ning reisi lõpuks saime ka 3 päiksesevõttu ja patarei laadimise päeva. Ütleme nii,et taaskord väga omanäoline sihtkoht, väga ilusate valgete liivarandade ja helesinise merega. Ka odav elu oli minu jaoks üllatav. Lihtsalt rannapuhkuseks väga meeldiv sihtkoht.

Arvasin, et aastaks 2018 on reisimisega kõik kui sain taaskord kutse kuulsasse Türgi luksusketi hotelli Maxx Royal. Sel korral oli kutse detsembri kuuks ning auhinna galale kuhu kutsuti vaid parimad edasimüüjad üle maailma. Oli suur au saada kutse ainukesena Eestist ja tuua koju uhke tiitel! Ja Maxx Royal oma vanas ja uhkes headuses üllatas mind taaskord, et ka talvel võib Türgis olla nii hea ja tore. Hotell töötas täistuuridel pakkudes esmaklassilist teenindust ja olemist oma klientidele. Aitäh!

Travel is the only thing you buy that makes you richer! Nii et reisimiseni 😊

Anna-Liisa, tootejuht – Gruusia

Aastal 2018 saaksin ma oma aasta reisiks nimetada Gruusia reisi. Tahtsin sinna pikemat aega minna ja kui nüüd käidud, siis tahaks tegelikult veel. Gruusia on midagi teistmoodi, aga samas ka nii tuttav. Inimesed on sõbralikud ja lahked ning toidud on maitsvad, mida veel ühelt reisilt võiks tahta.

Kui võimalik siis võiks rentida auto ja ise mööda riiki ringi sõita, mägedesse, Musta mere äärde – teel on avastamist palju. Mis sest et nad kirjutavad seal tähtedega, mida keegi peale nende ei mõista, siis teeviidad on enamasti ikka loetavad.

Anu, turundusjuht – Mauritius

Minu üheksaaastase turismitöötaja karjääri jooksul on agendireiside jumal mulle mitu korda naeratanud – töö on mind viinud paradiislikele Maldiividele, Seišellidele, Sri Lankale ja 2018. aastal siis ka Mauritiusele. Seega vähemalt mulle omale tundub, et mul on piisavalt taustateadmisi kinnitamaks, et Mauritius on tõesti üks maapealse paradiisi tiitlit vääriv saar. Aga miks? Kolm põhjust.

1. Ülimõnus kliima. Mauritius ei ole kunagi liiga palav, vaid just paras. Õhk on mõnusalt niiske ja sajab regulaarselt, mistõttu on saar lopsaka loodusega ja roheline. Aga reeglina on need sajud piisavalt lühidad, et puhkust mitte segada. Rannad on ilusad ja liivased, puuviljad on magusad ja värsked, kõik õitseb ja on lihtsalt imeilus.
  2. Ülihea teenindus ja teenusekvaliteet. Nagu tõsiselt hea. Mauritiuse inimesed on sõbralikud ja rahuarmastavad ning räägivad reeglina head inglise keelt. Teenindus on tähelepanelik ja hoolikas absoluutselt kõikjal. Hotellide kvaliteeti kontrollitakse regulaarselt ning nad pigem ületavad enda tärnide eeldatavast taset kui jäävad sellele alla.
  3. Palju erinevat tegevust. Rannad. Surf. Loomapark. Maitsetaimede istandused. Seikluspark. Veesport. Shopping. Nimekiri jätkub pikalt ja see vist ongi põhiline eelis nende teiste n-ö paradiisisaarte ees.

Pikemalt leiad mu Mauritiuse reisimuljed siit.