Go Traveli elamusreisid pakuvad erilisi kogemusi

Eestlased tavatsevad sügis-talvise kaamose eest aeg-ajalt päikese kätte pageda ja suurem hulk eelistab sel puhul pakettreise, mille sihtkohad on Türgi, Egiptus, Kanaari saared ja Araabia Ühendemiraadid. Käesolevas artiklis avame aga meie teist puhkusereiside haru – elamusreis, mis on reis täis avastamist, seiklust ja nurgataguseid, mida muidu ei leia.

„Elamusreisid on pigem nišitoode ja selles osas pistame Eesti turul rinda teiste omataoliste reisikorraldajatega. Kõik me oleme omanäolised ja kohati ka sarnased. Tänase seisuga teistel reisibüroodel ehk edasimüüjatel pigem sellist haru ei ole, nagu ei ole ka sellist elamusreiside veebipõhist väljapanekut ega e-poodi, kus neid osta saab,“ ütleb reisibüroo Go Travel juhatuse liige ja müügidirektor Rista Koit.

Go Travel taaselustas oma elamusreiside suuna vahetult enne COVIDi aega. „Soetasime elamusreiside arendamiseks Reisiguru.ee, mille oleme tänaseks aga viinud tugevama Go Traveli brändi alla. Suhteliselt samaaegselt liitus meiega ka rännumees ja kirjanik Rene Satsi, kes on tänaseks end mõnusalt meie tiimi sisse möllinud ning koos Hele Lahtvee ja Age Põderiga elamusreiside osas vägevaid tegusid teeb. Nemad kolmekesi ongi meie elamusreiside projektijuhid. Lisaks on meil muidugi ka meie tuntuim rändur Tiit Pruuli, kellel juba headest ideedest ja mõtetest puudust ei tule,“ räägib Rista.

Elamusreisid sünnivadki enamasti headest ideedest, toredatest partneritest ja ägedatest reisijuhtidest. „Mõnikord ka kliendi „hullust“ ideest, mille hiljem kõige parimas mõttes ära kasutame ja reisina ka teistele klientidele müüki paiskame. Lisaks on näiteks Age portfellis välja kujunenud pikaajalised koostööpartnerid (Suur Eesti Raamatuklubi, Maakodu jt), kes ka ise soovi avaldavad, kuhu võiks toimuda nende järgmine reis – Age kuulab ära ja siis vormib koos reisijuhiga kokku veel põnevama reisi, mida klient oodatagi ei osanud,“ sõnab müügidirektor.

Hele Lahtvee selgitab, et elamusreisid erinevad tavapuhkusest ainulaadsete ja kaasahaaravate elamuste poolest ning on kohandatud vastavalt reisija huvidele ja eelistustele. „Need kogemused ulatuvad tavapärasest vaatamisväärsustest ja vaba aja veetmisest kaugemale ja võivad hõlmata ebaharilikke tegevusi nagu näiteks kultuuriline meelekümblus, seiklussport, metsik loodus, kulinaarsed kogemused, kohalike kogukondadega suhtlemine ja palju muud. Me ei karda pakkuda reise, mis kutsuvad reisijad oma mugavustsoonist välja, et proovida uusi asju.“

Ta nendib, et selliste reiside kokkupanek ei ole nii lihtne kui pealtnäha tundub. „Kõige parem reis tuleb välja siis, kui tulevane reisijuht osaleb aktiivselt ka reisi ettevalmistamisel ja on ise enne sihtkohas tublisti „skautinud“. Meie Go Travelis üritamegi suurendada heade reisijuhtide võrgustikku, kes oskavad kokku siduda just need erilised paigad ja tegevused, mida tavaline pakettreisija nii lihtsalt ei leia.“

Hele tunnistab, et oluliseks teguriks elamusreiside puhul on ka kurikuulus X-faktor, mida on raske sõnadesse panna. „See võib olla kombinatsioon ilusast ilmast, mõnusast padjast ja reisikaaslaste heast huumorisoonest, aga ka oma onnis istuva vanaonu elutargast pilgust ja kavalast naeratusest, ootamatult elegantsest pargist keset suurlinna ja maitseplahvatusest kohalikus väikeses söögikohas.“

Go Traveli tegevjuht Andrus Rõigas tõdeb, et vaatamata väikesele osakaalule pole elamusreiside näol kindlasti tegu kahjumliku äriga. „Ent kahe suure vaala – ärireiside ja pakettreiside müük – kõrval on elamusreiside puhul kasumist olulisem selle emotsionaalne ja turunduslik osa.“

Vaata kogu Go Traveli elamusreiside assortiid lähemalt SIIT.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *