New York City

September 2010 8-tunnine lend läks üllatavalt kiiresti. Ma nii väga kartsin immigratsiooniohvitseriga rääkimist, ma isegi ei tea miks. Igatahes ta oli väga sõbralik ja naljakas. Sai vist aru, et ma ei ole terrorist:D See läbitud, suundusime baggage claimi ja väriseva südamega ootasin, et kas ikka tuleb minu pagas. TULI!:) oi seda rõõmu!

Lennujaama shuttle’iga ostsime piletid Penn’i metroojaama, sest meie hotell oli otse seal vastas. Okei, tehtud, kaks piletit kokku 30$. Siis kuskil keset Manhattanit jäi järsku buss seisma, kõik reisijad aeti välja ja öeldi, et bussi tuleb vahetada. Inimesed ootasid 10 min ja siis ütles mingi mees, kes oli vist järgmise bussi mingi piletimüüja vms, et buss tuleb 30min pärast. aaaaaoooookei siis, nice eks. Me ei suutnud enam oodata ja võtsime takso, sest mul oli kaart kuskil kotis ja me ei teadnud kui kaugel meie hotell on ka nagunii. Taksos läks 10 taala ja seega kokku läks 40$. Niiet JFK ja Manhattani vahel on flatfare 45$, et oleks võinud kohe taksoga minna ja säästa närvikulu ja palavat bussi.

Esimene päev kui me NYC jõudsime, siis seal oli nii soe, mingi 33kraadi vist, järgmine päev  tõusis tuul ja temp langes ka kohe, selline jahe Eesti sügis.

Hotell oli normaalne. Ei midagi üle ega puudu. Asukoht oli super, Macy’s oli praktiliset kõrval, kus käisime ka, aga suurem shopping jääb siiski Miamisse.

Hommik – coffeeshopist tagasi jalutades ostsime mingisugused NY bussituuri piletid, kuigi plaanisime alguses ise linnas ringi käia. Tuli välja, et see oli väga õige liigutus, sest me vist ei oleks elusees jõudnud nii palju läbi käia, kui see buss sõitis. Tulime Rockefeller Centre’i juures maha ja seal oli  mingisugune lippude rivi, Eesti lipp oli ka!:) Igatahes super ilus + nägime seda kohta, mis talvel muudetakse uisuväljakuks. Üldse NY on uskumatu, muidugi sa kuuled, kui sellest räägitake, et see on linn, mis kunagi ei maga ja et rahvaste paabel jne, aga see on tõesti nii tõsi. Esimese korraga ei jää kõik kohe meeldegi.

Õhtul jalutasime Times Squaerile ja siis läksime Hard Rock Cafesse sööma, amazing!

Teine ja viimane hommik NYs möödus jälle midagi uut avastades. Leidsime sellise coffee shopi/söögikoha/bakery ja seal olid nagu parimad saiad /muffinid üldse. Elu leid! St Starbuckse on iga nurga peal ja mõnesaja meetri järel ja veel selline gourmet popcorni pood, akna peal oli kiri, et Oprah’s favourite ka, no pidin minema ja ostma:D Nüüd olengi võipopcorni ja caramelpopcorni võrra rikkam, koju ma vist nendega ei jõua:D liiga head.

Lennujaama läksime taksoga, ei tahtnud enam bussiga riskida + ma ei teadnud täpselt nagunii kus meie terminal asub. Taksojuht oli nii lahe, terve tund aega rääkisime:D Ta oli Jamaicalt ja oli NYs elanud 25 aastat.

Asjad mida ma ei oska kronoloogiliselt järjestada:

Kahju, et ma 9/11 ajal ei saanud NYs olla, üle linna valmistati vabaõhulavasid aastapäeva ürituste jaoks.

Miks praktiliselt igalpool tuleb neti eest maksta? Või siis seda ei ole üldse. Eesti on selles ikka väga arenenud!’

Siis KÕIK wc’d on kangiga:D:D:D ja pmts asi on väga rõve, sest vesi läheb alles siis ära kui sa seda kangi vajutad:D