Belgia, Holland ja Läti 1

Ma veetsin viis päeva 19. juulist 23. juulini oma kõige parema sõbrannaga mööda poode, tundmatuid tänavaid ja linnu jalutades. Seda kõike oli nii palju ja see oli ausalt kõige tore-nunnu-lahedam reis üleüldse kogu mu elus! Teeks Kellule ja Caritale suured musid ja kallid, et nad mind enda plaanidesse kaasasid.

Esmaspäev.

Kell 00:30 väljus Tallinnast buss Riiga, mille peal olin ka mina. Ebamugav ja tududa oli raske, vihma sadas õues, aga selleks ajaks kui ma hommikul Riia lennujaama jõudsin oli taevas selginenud ja ma sain kuivalt check-in´i kassasse. Armas oli hommikul kell 4 läbi Riia sõita ja vaadata, kuidas kõik on täpselt samasugune nagu Eestis: kolme x´iga Maxima, Seppälä, Swedbank, Lombardi pandimajad ja nii lugematult palju rohkemgi. AirBaltic´u lennuk startis hoovõturajalt 7:00 ja tund aega ajas tagasi rännates 2 tunni pärast maandusin ma hii(iiiiiiiiiiiiiiiii)gelsuurel Brüsseli lennuväljal väravas A56?, mis oli umbes miljoni kilomeetri kaugusel sellest kohast, kus Kellu mind ootas. Läbi lennujaama jalutamine võttis umbes pool tundi ja tundus tõesti nagu lõputu teekond, aga läbi ta sai ja ma leidsin üles oma tupsunupsu Kellu!

Sõitsime Carita koju, mööda kiirteed (,mis oli kiirem kui ma arvata oleks osanud) ja sõime hommikust ning siis sõitsime veel mööda kiirteed (,mis oli veel kiirem) Hollandisse, Roermondi – šoppama! Sealt ma palju ei ostnud, sest see oli selline üpriski kallis kvartal ja plaani kohaselt pidime me Brüsselisse kesklinna poodlema minema. Veetsime päeva Hollandis ja õhtul sõitsime autoga Carita juurde tagasi. Fred tegi süüa ja veel õhtupoole mängisime terassil kaarte.

Teisipäev.

See oli siis minu kõige šopingurohkem päev, mil ma raiskasin umbes 4 tunniga 200€, upsjuhtus? H&M oli kõige lemmikum siiski, sest ma ostsin umbes 3 kotitäit sealt ära. Selleks ajaks, kui me Caritaga Brussel Central Station´is kokku pidime saama, polnud ta veel töölt vabanenud ja siis me pidime hoopis tema töö juurde jalutama. Enne kui me sinna jõudsime suutis Kellu meid aga ära eksitada ja kuhugi teisele poole jalutama panna. Saime omamoodi linnatuuri, sest me ju “pissivat poissi” ja raekoja platsi ei näinud. Ja muidugi olen ma sündinud kaardilugeja.

Kolmapäev.

21. juuli on Belgias mingitmoodi riigipüha, iseseisvus- või kuningapäev. Fredi jutu kohaselt pidi iga aasta sel päeval vihma sadama ja 2010 ei olnud selle suhtes mingi erand. Meie aga sõitsime hoopistükis jälle Hollandisse, külastasime kahte väikest üliarmsat linnakest – Den Haag ja Delft. Viimases tänavatel asuvate kanalite kohta on vaid üks sõna: plumps! Reelinguid vee ääres polnud ja kõik oli väga loomulik kadu, nii beebid kui ka jalgrattad, millest teisi pidavat veest välja õngitsetama väga mitmeid. Õhtul kodus mängisime Scrabble´it, mida ma ka elus esimest korda proovisin ja ikka täiega halvasti tuli välja. Peab harjutama ja järgmine aasta tagasi minema.. Siis teen mõlemale, Kellule ja Caritale, pähe!

Neljapäev.

Läksime Kelluga mingisesse ostukeskusesse mu viimaseid eurosid kulutama. H&M jäi jälle tee peale ette, aga see on ka iseenesestmõistetav, kuna juba ühel tänaval on 4 väga erineva kaubaga kahekorruselist poodi. Raha sai peaaegu kulutatud ja peale British Store´is käimist (Oreo küpsiseddddddd!) jäi hästi veidi veel alles, mille ma hoian alles järgmiseks aastaks, kui Eestisse ka euro käibele tuleb.

Reede.

Hommikul seisis Kellu umbes 40 minutit minuga check-in´is ja siis ma läksin taas sama teed pidi tagasi, väravasse A59, mis oli veel kaugemal kui eelmine. Lennuki pardal ostsin nummi mees-stjuuardi käest ühe purgikoola ja siis tudusin edasi. Riias pidi emme mul lennukivastas olema, aga ta jäi umbes 20 minutit hiljaks ja nii ma siis jõudsin juba tema peale pahaseks saada enne, kui ma teda uuesti peale seda rahulikku nädalat nägema pidin. Veetsime päeva Riias – käisime Lido´s söömas ja TÕESTI! see koht ei ole võrreldavgi Lido´ga, mis meil Tallinna Solarises on. Jalutasime mingis Alfa ostukeskuses ja siis sõitsime Pärnu, kust ma äriklassi bussis Tallinna sõitsin.