Reisimine, mille eest makstakse palka

Kolmandat aastat kruiisilaeval töötav Olesja Shunkina kirjutab selle töö võludest ja miinustest.

Kolmandat aastat kruiisilaeval töötav Olesja Shunkina kirjutab selle töö võludest ja miinustest.

Töö kruiisilaevadel on viinud mind Vahemere-äärsetesse linnadesse, Kariibi mere saartele, Hawaiile, Põhja-, Kesk- ja Lõuna-Ameerikasse. Olen vaadanud pingviine Falklandi saartel, näinud tango-show’d Buenos-Aireses, sõitnud gondliga Veneetsias ... Seda loetelu võiks pikalt jätkata. Laevadel töötatud kolme aastaga olen ma näinud maailma rohkem, kui eales unistada oskasin.

See töö võimaldab reisida, teenides ja säästes samal ajal ka raha. Säästa on lihtne, sest majutuse, toidu ja töörõivaste eest personal maksma ei pea. Päris ilma enesedistsipliinita säästud siiski ei teki, sest tööst vabal ajal võime kasutada kõiki neid kruiisilaeva lõõgastumisvõimalusi, mis reisijadki.

Kruiisilaevatöö meelitab inimesi paljudest rahvustest, näiteks minu praeguse laeva personalis on esindatud 68 erinevat rahvust. Nii on mul nüüd sõpru kõigis maailma nurkades.

Muidugi, kruiisilaevatööl on ka raskeid külgi. Tööd tuleb teha seitse päeva nädalas ning vahel väga pikki päevi.

Töölepingu kestus võib sõltuvalt ametist olla 6–8 kuud, mis tähendab, et mõnikord tuleb peale kange koduigatsus.

Aga kokkuvõttes olen ma ikkagi väga rahul. Töö kruiisilaeval on olnud minu senise elu parim kogemus.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga