Kuidas reisimisel und hoida?

Kogenud unearst Erve Sõõru annab kasulikke nõuandeid, kuidas ajavahega kohaneda ja jet lag-häiret leevendada.

Reisimine tõstab organismi heaoluhormoonide taset, kuid sellel on ka varjukülg, millega tuleb osata hakkama saada. Reisimisega võivad kaasneda ebasobiv magamise asend, puudulik uneaeg, ebasobiv magamise koht ja muud asjaolud, mis takistavad rahulikku ööund. Reisi vältel peaks ühele halvasti magatud ööle järgnema „korralikult“ magatud öö. Istuvas asendis magamine nii autos kui ka lennukis ei ole inimesele loomulik ja see ei taga ärgates puhanud enesetunnet. Kõige loomulikum asend magamiseks on ikka horisontaalasendis magamine. Reisielamustega kaasnevad positiivsed emotsioonid väsitavad ja seetõttu vajab inimene puhkusel olles sageli pikemat uneaega kui igapäevases elus.

Ajavahetusega seotud lennureisid ja jet-lag-häire

— Täismahus artikli lugemiseks osta poest viimane Go Reisiajakiri või telli ajakiri omale koju või kontorisse siit. Täismahus saab veebis artikleid lugeda 4 kuud peale ajakirja ilmumist.-

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga