Roadtrip – 19.august – Montenegro (Budva)

Täna näiteks läksime kohe hommikul randa ja poole teepeal tuli idee, et võiks minna kaatriga üle Aadria mere ühele saarekesele päevitama. Seda tegimegi! Reis sinna oli äge, täis imelisi vaateid ja ringiga minekut(ekskursiooni mõttes), mis oli täielik elamus.

Rannad on siin kivised ja inimesed ilusad, tõmmud ja ülipruunid. Samas ma ei imesta kah, nad veedavad hommikust õhtuni aega rannas. Kell seitse suletakse rannad ja siis nad alles lahkuvad. Merevesi on meeletult soolane. Ühe korra panin pea vee alla ja välja tulles silmad 5 minutit enam lahti ei läinud, niiii meeletult valus oli.Temperatuur on hetkel 39 kraadi, mis on tappev. Eriti veel mäest üles kõndimisel.

Hetkel reisime oma kohutavast mustlaskülast ära, mille eest nad nõudsid meilt 26!! eurot! Kahju, et ma pilti ei teinud, kui rõve see oli. Nüüd oleme ühes ranna parklas ööbimas, mis on Budvast tagasi sõites mäest alla. Hea hommikul ju randa trippida 🙂

Siin on välidušid, nö kraanikauss nõude pesemiseks ja elektrit saab ka kasutada, et ventilatsioon ikka töötamas hoida. Ilma ei tule siin toime, sest palavus on meeletu. Lugesin õhtulehest, et sattusime siia just õigel ajal – Balkanimaade kuumalaine. Seda artiklit saab lugeda siit : http://www.ohtuleht.ee/440767

Üks pilt siis ka meie karavani termomeetrist näitamaks neid kraade siin. Lisaks veel pilt basiilikust, mille me siia kaasa võtsime, kuid kes on tänaseks juba surnud. Piparmünt sõi ta potist lihtsalt välja ja minetea, äkki tal oli isegi liiga külm 😀