Reis Algarve – Lõuna Portugali! 6. Päev 1

Viagem ao Algarve! Sexto dia Hommikusöögist ma pikemat juttu ei tee - oli nii nagu ikka - edasi sõitsime täitsa Hispaania piiri äärde Vila Real de Santo Antonio - nimelisse linna.

Käisime nagu kombeks rannas, kuhu viis pikk muul. Edasi hakkasime vaikselt sõitma sisemaa poole tagasi, et jõuda Coimbra lähistele õhtuks, et järgmisel päeval ka veel midagi näha jõuaks. Tee peale jäid meil taas aga imeilusad kohad… lihtsalt loodus. Aegajalt tegime peatuse, et pildistada ja ise nautida. Ilm oli super! Nii sada kraadi… 🙂 Sõitsime mööda mägesid ja orge, järve-äärseid ja jõgesid. Teed olid superhead ja tühjad ning koguaeg võis aknast väljavaadata rahuloleva ilmega, sest nii hea oli lihtsalt.

Mingi hetk aga hakkas meil LIIGA palav ning otsustasime endale leida järve kuhu ujuma minna, ei läinudki kaua kui leidsime ideaalse väikse vaikse järvekese, kus end jahutada. Vesi oli väga hea tempearuuriga ning jahutas mõnusalt maha.

Edasi sõites käisime mõndadest väikestest linnakestest läbi, lõpuks käisime ka söömas ning alustasime pikemat sõitu Abrantese poole, kuhu tahtsime öömajale jõuda.
Sõit oli seekord aga veelgi ilusam kui päeval, sest oli päikseloojang, mis imekombel kestis ja kestis. Aegajalt jälle peatudes, pidin ma oma null oskustega sellest ju ikkagi pilti tegema. Kokkuvõttes tuli nii mõnigi täitsa okei pilt välja.

Raul oli roolis ning tundus, et ta nautis iga sekundit sellest, käänulised ja üles-alla tühi tee! 🙂
Enne keskööd jõudsime Abrantesesse ning isegi hosteli leidmine läks väga kergelt.. Saime endale toa, tegime öise pesu ning tuttu. Järgmisel päeval on kojuminek.

Ps: sorri kui liiga palju “päikseloojangu” pilte on, aga no sorri ma ei tee just igapäev selliseid pilte 🙂