Reis Algarve – Lõuna Portugali! 5. Päev 3

Viagem ao Algarve! Quinto dia Hommikul ärkasime üles ning pidime kõik oma kodinad kokku pakkima, sest aeg oli meie imelistest hotellist chek-out´ida.. Natuke kurb, nii meeldis seal.. Edasi sõitsime Faro lennujaama, kuna Marcelo´l oli aeg tagasi minna, kuna ta peab tööd tegema, mitte nagu meie erasmuslased + Raul :) Kahju veidi, sest neljane seltskond on täpselt paras trippimiseks...

Peale ühe liikme ära saatmist läksime Faro randa. Siinpoolsem rannik on rohkem “tavalisem” liiv ja vesi.. enam ei ole kõrgeid kaljusid … seetõttu me ka kauaks väga ei jäänud. Avastasime aga uue hobi.. korjame merekarpe – ilgelt lahe. A tegelt natuke oli ka, sest mõned olid ikka päris ilusad, ja selliseid meil kodus kindlasti ei ole 🙂

Nii siis sõitsime Faro rannast edasi… käisime mõned rannad veel läbi, kuid midagi uudset me ei leidnud. V.a. üks rand kuhu põhimõtteliselt sõidab väikerong.. 🙂

Läksime siis lõpuks Tavira´sse. Seal sai randa ainult väikse paadiga, päris lahe. Rand asub saarekese peal. Kõrged männipuud – natuke nagu peipsi moodi! 🙂 haha..

Pärast randa läksime sööma ning kohvitama. Kohvitamise ajal, kui ma lihtsalt silmadega mööda maju ringikäisin, ei suutnud ma ükshetk uskuda, vaatasin uuesti ja ikka oli seal – Eesti lipp – meie oma sinimustvalge… Lehvib. Uskumatu. Nii väikses suht suva Portugali lõunaranniku linnakeses, meie oma lipp, hea soe tunne tuli kohe …. Raul läks uuris ka asja, mis värk on ja tuli välja, et see on Eesti Aukonsuli maja.. suht khuul.
Peale kohvitamist hakkasime endile öömaja otsima, kuna seda meil selleks õhtuks veel planeeritud ei olnud. Peale natukest otsimist ja linnapidi tiirutamist leidsime lõpuks, et ka Tavira´s on noortehostel, ning majutasime end sinna. Saime taasa toa täitsa oma kasutusse, ning kuna sealne hostel on just alles avatud ja uus, siis oli kõik väga tip top, meil põhimõtteliselt oli ka oma vannituba. Superkhuul. Niisiis keerasime unne, et järgmine päev sisemaa poole tagasi sõitma hakata…

3 KOMMENTAARI

• Reemet Ruuben kommenteeris

Tundub olema igavesti tore tripp sul 🙂

• Maarja . kommenteeris

Oh, Portugal! Oli minu unistustesiht kohta pikka aega, enne kui seal ära käidud sai:)

Ja isegi just Faros, seal sattusin isegi merekarpide hullustuse kätte, nüüd kodus neid terve tonn. Minul oli muidugi raskem, sest käisin hääletamas seal ja siis tassid neid kilosid seljas 😀