Reis Algarve – Lõuna Portugali! 3. Päev 2

Viagem ao Algarve! Terceiro dia Kolmanda päeva hommik algas imelise hommikusöögiga, ookeani vaatega rõdul.. mmmmmm...! Peale hommikusööki läksime hotelli basseini äärde peesitama ja ujuma... vaja oli ju leiba luusse lasta, enne sõitu minekut.. niisiis nautisime igati 4 tärni hotelli mõnusid. Edasi sõitsime täitsa lõuna kalda läänepoolsesse tippu Sagresesse.

Sagrese kohta niipalju et Roomlased pidasid Sagrest pühaks neemeks täpsemalt “the end of the world where the waters of the ocean boil at sunset”.

Neemel asub kindlus, mis on ehitatud Prints Henry the Navigator´i poolt, mida me ka vaatamas käisime.. ja mis on üldiselt seotud Portugali avastamisega. Kuna me ise sellest ülevaatlikku pilti teha ei saanud (see on ikka suht suur…) siis tuleb teil ise kohale minna 🙂 Ümbruskond on seal aga fantastiline – kaljud ja kivimid… väiksed rannad nende vahel.. AH!! Imeilus ja üldse sõnadega edastamatu. Lisasin ka mõned meie amtöörfotod. Nautike ja kadestage 🙂

Pärast Sagrest sõitsime me vaikselt tagasi Albufeira poole kui ükshetk tuli mul tahtmine (mina kui GPS) tee pealt ära pöörata ja vaadata äkki leiame mõne laheda koha ookeani ääres, nii sai ka tehtud ja nii sai ka fantastiline koht leitud.. rahulik rannake kaljude keskel, laiuva ookeaniga… sõitsime veel veidi edasi ning leidsime teisegi ranna, kus meie Mayaga ehitasime omale liivalossi. Igati super ja tore ajaveetmisviis.

Iga sealses rannas veedetud minut on unustamatu ning lihtsalt nii lõõgastav nagu päris SPA.

Õhtuks valmistasime endale suurepärase õhtusöögi ahjukana ja veiniga ning jagasime hetki möödunud päevast, mis sai veedetud suurepäraste vaadetega keskkonnas, puhates, mängides ja lihtsalt olles…
Usun, et sellepäeva eest räägivad pildid rohkem, kui minu sõnad…

Märksõnad: Paradiis, seltskond, päike, rahulolu ja õnnelikkus